notall(ノタル)♪───O(≧∇≦)O────♪ 稀少?ここまでメンバーにフォーカスしてくれた事ないよね?NOTALL♪───O (≧∇≦)O────♪ Rare? You've never focused so much on the members, have you?

今回の動画は、メンバーそれぞれにフォーカスしてくれているシーンが多く、ファンにとっては嬉しい動画じゃないでしょうか?なかなかないんですよね〜本当に。

まだ結成5年?もっと長く活動しているイメージがあったのですが、「世界のみんなと一緒に育てる、次世代型ソーシャルアイドル」をコンセプトに活動している3人組アイドルグループ。定価0円CDリリース「CD売るの、辞めました。」とか何かと話題が尽きない楽しいグループなんです。

以前からチェックはしていたものの取り上げる機会がなかったのですが、推しメンの「田崎礼奈」ちゃんのフォーカス部分が多かったので今回紹介したいとお思います。
I think this video is a great video for fans because it has many scenes that focus on each of the members. It doesn't happen very often - really.

You have only been in existence for 5 years? I had an image that they have been active for much longer. They are a 3-member idol group operating under the concept of "next-generation social idols that grow together with everyone in the world. Releasing CDs with a fixed price of zero yen, "I quit selling CDs." They are a fun group that has been a topic of conversation for quite some time.

I have been checking out the group for a while but have never had a chance to introduce them, but since there was a lot of focus on my favorite member "Rena Tasaki", I would like to introduce her to you.



以前紹介した「notall」(ノタル)もチェックしてみてね
【notall】世界の皆んなと一緒に育てるアイドル!?



プロフィールとSNSなどなど「田崎礼奈」ちゃんもんね!



まずはリーダーの「佐藤 遥」ちゃん!青山学院大卒業、お笑い好きで可愛い!遥ちゃんもじつは推しメンなのです。笑
Twitter @Haruka26s

片瀬 成美 ツイ廃の彼女、更新頻度がッパねぇ〜笑
Twitter @knrmy2

田崎礼奈 彼女が本命の推しメン!踊ってみたなど「notall」以外でのYoutubeも見れるので要チェックですよ!
Twitter @tasaki0308 
これはyoutubeのチャンネルなのかな?https://www.youtube.com/channel/UCoobDTsthcvyZz0SSWfrAEg/videos





今回の紹介動画はこちらから