【notall】世界の皆んなと一緒に育てるアイドル!? [NOTALL] An idol to be raised with everyone in the world!

いつでも笑顔で元気いっぱい。


この4人のグループ動画たまに目にすることがあるのですが、いつでも皆んな笑顔で踊りもキレキレで楽しそうにステージをこなしているんですよね。

中でもいつも目に止まるのが「田崎礼奈」ちゃんなんです!本当に笑顔が最高で、踊りも抜群です。ちょっと注目してみてください。ちなみに好きな色は”白”だそうです。笑
I sometimes see videos of this group of four, and they always look like they are having a great time on stage, all smiling and dancing with a great sense of fun.

The one who always catches my eye is Rena Tasaki! She really has a great smile and her dancing is outstanding. Please take a moment to pay attention to her. By the way, her favorite color is white. LOL!

「田崎 礼奈」の画像検索結果