124「 屋根の上のきな粉 」 ♪───O(≧∇≦)O────♪ 変わった名前ですが直ぐに覚えらえました!笑 抜群に歌の上手いお姉さん2人でした。だって The name of the song "Kinako on the Roof" is very strange, but I could remember it right away! I was able to memorize it right away! Because

本当に歌のお姉さんみたい!


「あきな」ちゃんと「あやね」あってるかな?笑 「 屋根の上のきな粉 」でググっても何も出て来なかったので、合っているか分かりませんが、こりゃ〜素人じゃねぇ〜なって感じで歌が上手だったですよ!まぁ一番インパクトがあったのはこのグループ名ですよね。この名前の由来というか、どう言うコンセプトなのか知りたいですね。
I wonder if "Akina" and "Ayane" are the same? I don't know if I got it right, but they sang so well that I thought they weren't amateurs! Well, what made the biggest impact was the name of the group. I would like to know the origin of the name or the concept behind it.





にしても、凄くインパクトありましたよ!今年一番じゃないでしょうか。ずーっと応援していた「 ほくりくアイドル部 」の姫子ちゃんも卒業しちゃって、ちょっと淋しい期間がありましたが。。。久々に良かったです。笑 今後に期待大ですね。
But it had a huge impact! I think it was the best of the year. Himeko from "Hokuriku Idol Club," whom I had been supporting for a long time, has graduated, and I was a little sad to see her go, but... It's been a while since I've had a good time. I have high expectations for the future.






2019年 令和元年 最高の動画ですね!そんな動画はこちらから