IM Zip(アイムジップ)♪───O(≧∇≦)O────♪ 小学生から中学生までの元気ユニット!IM Zip♪ ────O (≧∇≦)O────♪ An energetic unit of elementary to junior high school students!

以前にも何度となく紹介している、北陸・富山県射水市発の元気ユニット「IM Zip」私一推しだった「岡田藍」が卒業してから、何となくチェックする頻度も少なくなっていました。
リーダーの「上野 凛桜」 (うえの りお)ちゃんを筆頭に、得意のダンスと歌でファンの皆んなを魅了していました。今回は私も「真田 愛理」(さなだ あいり)魅了されちゃいました。笑
IM Zip" is an energetic unit from Imizu City, Toyama Prefecture in the Hokuriku region, which I have introduced many times before.
The leader of the group, Rio Ueno, has been charming all the fans with her dance and singing skills. This time, I was also fascinated by Airi Sanada. LOL!