204「シルバースターチアリーダー」 ♪───O(≧∇≦)O────♪ 綺麗なお姉さんの純白が見えちゃった!Silver Star Cheerleaders" ♪ ───O (≧∇≦)O────♪ I saw the pure white of your beautiful sister!

シルバースターチアリーダー

私たちはXリーグでは数少ない、スタンツを取り入れたパフォーマンスが特徴のチームです。
爽やかなダンス、アクロバティックな技の詰まった私たちの応援をぜひお楽しみください☆
We are one of the few teams in the X-League whose performances incorporate stunts.
We hope you will enjoy our cheering, which is full of fresh dance and acrobatic skills☆.


こんな綺麗なお姉さんのパフォーマンスを見せられちゃったら、もっともっとアサヒビールを飲みたくなっちゃうじゃ無いですか笑 これからも豪快でセクシーなパフォーマンスを期待したいですね。今回注目したお姉さんをHPで確認しようとしたのですが、ちょっと分かりませんでした😂 SNSを載せておくので皆さんでチェックしてみてくださいね。
If I were to be treated to a performance by such a beautiful lady, I would want to drink more and more Asahi Beer, wouldn't I? I tried to check the website for the sister who caught my attention this time, but I couldn't find her 😂 I'll post her SNS so you can all check it out.


プロフィール

HP https://www.asahibeer.co.jp/silver/member/index3.html
instagram silverstarcheerlead



今回の紹介動画はこちらです。