『 パピロジェ 』 キタ━━━━(゚∀゚)━━━━!! 福岡のアイドルグループ。激しいダンスで魅了してくれます! Holy shit!!!━━━━!!! An idol group from Fukuoka. They fascinate you with their intense dance!

最高のステージ! 見せてくれました。


やはり福岡はアイドルの宝庫ですね〜基本べっぴんさんが多い笑 個人的には綺麗な女性が多いイメージがあるんですが、あまりに作りすぎるとちょっと玄人?って感じてしまうのは私だけでしょうか?笑  素朴でローカルチックなアイドルが良いですね〜笑 黒の衣装で楽曲もmetalな感じの曲が多いのかな?激しいダンスもカッコいい! すきです!
Fukuoka is a treasure trove of idols, after all. Am I the only one who feels that they are a little too much of a professional? lol I like simple and local chic idols - lol I wonder if they wear black outfits and their songs have a METAL feel to them? The intense dancing is cool, too! I like them!








今回のお宝動画はこちらからです。