『 チアリーダー 』 キタ━━━━(゚∀゚)━━━━!! 宮城教育大学チアリーダー部「 SMILAX 」Miyagi University of Education Cheerleading Club "SMILAX

良い先生になれますように!



久しぶりのチアリーダー関連の動画ですが、やっぱりいつ見ても爽やかな笑顔と切れのあるダンスはいいもんですね〜。著作権の関係で音は消されてちょっぴり物足りない所はありますが、前列での撮影で迫力は十分伝わってきているので問題ないですね。笑
It has been a while since I have seen a video related to cheerleaders, but it is always nice to see their fresh smiles and sharp dance moves. The sound is muffled for copyright reasons, so it's a bit lacking in some parts, but it's no problem because the power of the dance is conveyed well by the front-row shooting. LOL!






こんな可愛い彼女たちが、将来学校の先生になった時には授業受けてみたいものです。笑
特にセンターで踊っている彼女なんか、笑顔が素敵なお姉さん!注目してみてください!
I would love to take classes from these lovely girls when they become school teachers in the future. LOL!
Especially her dancing in the center, she is such a sweet girl with a beautiful smile! Please pay attention to her!