200【QunQun】♪───O(≧∇≦)O────♪ 福岡のご当地アイドル!この迫力にまいりました![QunQun] ♪ ───O (≧ ∇ ≦) O──── ♪ Fukuoka's local idol! I came to this power!

本当にお久しぶりの紹介になります。福岡のご当地アイドルと言えば誰もが認める大人気の「QunQun」ですよね〜笑 ここ最近はほとんど紹介していませんでしたが、こんな動画を見つけたので紹介したいと思います。

メンバーも今や随分と変わりましてほとんど知らない人たちばかりですが、相変わらずの可愛さで頑張っているようです。

最前列の茶髪の子が最高に生かしていますね!笑  最後まで十分楽しめる動画になっています。
It's been a long time since I introduced you. Speaking of local idols in Fukuoka, it's the popular "QunQun" that everyone recognizes ~ lol I haven't introduced it recently, but I found such a video, so I would like to introduce it.

The members have changed a lot now, and most of them are strangers, but they seem to be doing their best with their cuteness as usual.

The brown-haired child in the front row is making the best use of it! Lol It's a video that you can fully enjoy until the end.



今回の紹介動画はこちらです!
QunQun スポガ感謝祭スポーツガーデン香椎 2016年5月29日