754「VMNW-バムニュー」 キタ━━━━(゚∀゚)━━━━!! 見よこのハイキックを!生のブラも見せてくれましたよ!VMNW-Bamnew" Holy shit!!!━━━━! Behold this high kick! They even showed us a live bra!

皆んなで、セーラー服の衣装でやりたい放題のステージが楽しすぎます。メンバーのスカートを捲って遊んでみたり、ダイナミックなハイキックを2回も見せてくれたり、ほんとに飽きないステージが楽しすぎました。十分に最後まで楽しませてくれる動画でした。
Everyone was having too much fun on stage, doing whatever they wanted to do in their sailor uniform costumes. I was having too much fun on the stage, playing with the members' skirts rolled up, showing two dynamic high kicks, and really never getting bored. It was a video that kept me entertained until the end.


2度目のハイキックはホントに見応えがありましたよ〜😀 
何回も言いますが、楽しいステージありがとうございました。
The second high kick was really worth seeing 😀.
I've said it many times, thank you for a fun stage.



「VMNW-バムニュー」の動画をもっと見たい方はこちらから





今回のお宝動画は下のリンクから飛んでください。お早めのご視聴を!