127 アイドル名がわかりません( ; ; ) ♪───O(≧∇≦)O────♪ 自分から見せてくれました〜 I don't know the idol's name ( ;)) ♪──O(≧∇≦)O────♪ She showed it to me herself...

どこかで見たことあるんだけどなぁ〜グループ名が分からないと言う情けない紹介になっちゃいました。紹介するのやめようかとも思ったのですが、自分でスカート捲ってくれて綺麗な太ももが忘れられずやっぱり紹介することにしました。
I had seen this girl somewhere before, but I didn't know the name of the group, which was a shameful introduction. I thought about not introducing her, but I couldn't forget the way she rolled up her skirt and her beautiful thighs, so I decided to do so.


それに、みんなステージ上で元気に笑顔で見ていて凄く楽しそうで元気貰えるグループだなぁと思いやっぱり紹介することにしましたよ。
And, seeing them all on stage with their cheerful smiles, I thought they looked like a very happy and energetic group, so I decided to introduce them to the public.


今回の紹介動画はこちらからです。