248「ダンス」 ♪───O(≧∇≦)O────♪ 可愛い天使が舞い降りた!激しいダンスで見せてくれました。Dance" ♪ ───O (≧∇≦)O────♪ A lovely angel descended! They showed us with their intense dance.

韓国フェスティバル2022in名古屋での動画ですが、総勢7人かな?で踊るダンスには圧倒されまくっちゃいましたが、中でもショートパンツの可愛らしい女の子が何度も何度も見せてくれましたよ。まだ中学生くらいかな?どことなくあどけなさが残る笑顔の素敵な女の子でした。
This is a video from Korea Festival 2022 in Nagoya. I was overwhelmed by the dancing of the seven or so dancers, especially the cute girl in short shorts who showed us her dance over and over again. I guess she is still in junior high school? She had a lovely smile with a hint of innocence.




グループ名などは分かりませんが、これはとっておきの動画になりましたね。