1351「平野萌音」 ♪───O(≧∇≦)O────♪ 汗かきながらのステージ、たくさんいいものを見せてもらいました。"Hirano Moe" ♪───0(≧∇≦)0────♪ While we were sweating on stage, we got to see a lot of great things.

 なかなかYouTubeに動画が上がらないけど、やっぱり可愛い「平野萌音」ちゃんのステージは見逃すことはできません。すみだアイドルフェスでの動画はもうないのかな?
It's not easy to upload videos to YouTube, but you can't miss the cute "Hirano Moe"-chan's stage. Are there any more videos from the Sumida Idol Festival?


8月いっぱいで事務所を退所するとなっていましたが、今はもうフリーで活動してるって事かな?人生色々、この先も頑張って歩んでください。
I was supposed to leave the office at the end of August, but does that mean I'm already working as a freelancer now? A lot of life, please do your best and walk ahead.


Twitterやinstagramには平野萌音ちゃんの、ステージでは見れない可愛い写真がたくさん載っているのでチェックしてみてくださいね。
There are many cute pictures of Mone Hirano on Twitter and Instagram that you can't see on stage, so please check them out.



以前に紹介した動画はこちらから。


プロフィール

平野萌音
Twitter @smyg1010
instagram monchan___1010