423 「みらくるふぉーぜ」 「宮尾ひかる」♪───O(≧∇≦)O────♪ ひかるちゃんの誕生祭で見えた素顔 Miracle Fuze "Hikaru Miyao"♪───O(≧∇≦)O────♪ Hikaru's true face seen at her birthday party

 今回は、私が激推ししている「宮尾ひかる」ちゃんの誕生祭のライブの動画が上がっていましたね。余計なことかもですが、彼女の年齢は?って本当に余計なことでした。笑

メンバー全員、大盛り上がりで動画からもそれが伝わってきました。終始「宮尾ひかる」に注目して見ていました。

この動画、①から⓾くらいまであるので、通して全部見た方が絶対いいですよ!
This time, I saw a video of a live performance of the birthday festival of Hikaru Miyao, whom I am very much in favor of. It may be superfluous, but how old is she? was really superfluous. LOL!

All the members were very excited and I could feel it from the video. I was watching with attention to "Hikaru Miyao" from beginning to end.

This video goes from (1) to about ⓾, so you should definitely watch the whole thing through!