『 のーぷらん。 』 キタ━━━━(゚∀゚)━━━━!! いつ何時どうなるか分からないノープラン。笑 The "Nopuran. ' Holy shit, ━━━━! No plan when and how it will happen. LOL!

熱い!熱い!熱いぜ!



以前紹介したのは・・・去年でしょうか? その時とメンバーは若干変わっていますが、熱いステージは今回も変わらずに見せてくれましたよ〜笑 
I introduced you before...last year, right? The members have changed a bit since then, but the passion on stage was the same this time as before. 

今回は正規メンバーになりたてホヤホヤの「 遥野 まいか 」ちゃんに注目してました!凄く色白で可愛い彼女、米とバイクが好きらしいですぞ!一緒にタンデムして桜でも見に行きたいですな〜笑 今回はホント最高でした!
This time, I was focusing on the newest member, "Maiika Haruno"! She's very fair-skinned and pretty, and seems to love rice and motorcycles! I'd love to go see the cherry blossoms with her on a tandem... lol This time was really great!










「遥野 まいか」の画像検索結果