640「津崎真希」 ♪───O(≧∇≦)O────♪ 日本で唯一?鯖が大好きなアイドル〜が見せてくれました!"Maki Tsuzaki" ♪───0(≧∇≦)0────♪ The only one in Japan? An idol who loves mackerel showed me!

非常に珍しいアイドルと言っていいと思うんだけど、鯖が大好きなアイドル「津崎真希」さんの動画をチェックしてみました。実際に船に乗って鯖釣りもしてるらしいです。すごいですね〜ライブの途中でカメラに気づき、顔面アップが5秒ぐらいありました笑 ちょっと怖かったので早送りした笑
I think it's safe to say that she's a very rare idol, but I checked out a video of Maki Tsuzaki, an idol who loves mackerel. She actually seems to be fishing for mackerel on a boat. That's amazing~ I noticed the camera in the middle of the live, and there was a close-up of my face for about 5 seconds lol I was a little scared so I fast forwarded lol


プロフィール

津崎真希
Twitter @tsutaaaaaan_m
鯖好きアイドル🐟漁船に乗って鯖を釣ったりもします。


今回の絶品グルメ祭りライブで、ローアングル撮影が問題になったみたいですね〜削除される前にお早めのご視聴を。