118「La❀花ノたみ」またも♪───O(≧∇≦)O────♪ 彼女達のライブで今年は猛暑以上に暑くなるかも!グット寄って見て!La❀Hananotami" again ♪ ────O (≧∇≦)O──── ♪ Their live show may make it hotter than a heat wave this year! Good stop by and take a look!

前回に紹介した愛知県のご当地アイドル「La❀花ノたみ」豊橋みなとフェスティバル2019での動画でしたが、今回は汐留ロコドル甲子園2019の準決勝第一試合の動画になります。今回も夏を思わせる衣装が凄く「La❀花ノたみ」に合っていると気がします。みんな笑顔で、猛暑の中でもそんな顔を見せず全力でステージ歌っていました。
Previously we introduced the video of Aichi Prefecture's local idol "La❀Hananotami" at the Toyohashi Minato Festival 2019, and this time it is the video of the first semi-final match of the Shiodome Loco Doll Koshien 2019. The summery costumes again seemed to fit "La❀Hananotami" very well. Everyone was smiling and singing on stage with all their might, not showing their faces even in the intense heat.


もちろん愛知県田原市をしっかりPRしてましたよ。特産品のお肉やキャベツ、そのマスコットのキャベゾウも登場して凄く盛り上がりました。
Of course, Tahara City in Aichi Prefecture was well promoted. The city's specialty products, such as meat and cabbage, and its mascot, Cabezo, also made an appearance, and the event was very exciting.


近くのロングビーチで去年はサーフィンの世界大会が行われたりと、MCもなかなかでした。"たはらのなみ"を並べ替えると「はなのたみ」になっちゃうんですね。私もちょっと勉強になりました。笑
The MC was also quite good, with the world surfing championships held last year on nearby Long Beach." I see that if you rearrange "Taharano-no-nami" it becomes "Hana-no-Tami". I learned a little something too. LOL!


今回も注目は「かのん」ちゃんですが、「あい」ちゃんもよかった

緑担当の「かのん」ちゃんですが、今回も注目してみていました。田原市の位置を身振り手振りでしっかりPR!率先してMCもこなして本当に可愛いく魅力たっぷりです。でももう1人注目していたのが紫担当の「あい」ちゃんですよ!丸顔のアイドル!って容姿で最高に可愛いです。他のメンバーも個性あふれる最高のグループですね。
Kanon, who is in charge of green, was again the focus of my attention. She is a very cute and attractive girl who takes the lead as an MC. But another girl I paid attention to was the purple girl, "Ai"! Ai, the round-faced idol! She has a round face and is so cute. The other members of the group are also full of individuality.



今回の紹介動画はこちらから






彼女達の簡単なプロフィールも載せていますので、気になる方は前回の記事も一緒にどうぞ!