3「ぴぴぴくせる」 ♪───O(≧∇≦)O────♪ 最初から最後まで純白見せっぱなし!?😀 "Pippikusu" ♪ ───O (≧∇≦)O────♪ Pure white is left showing from the beginning to the end! 😀

かつてアイドルの聖地だった秋葉原は、笑顔や感動に溢れ、すさまじい熱量をもった場所だった。しかし令和5年、いまや秋葉原はアイドルの中心地ではなくなり、萌えを失っていた。

でも、私達はまだ諦めてない・・・「もう一度、熱いあの秋葉原を」

歌とダンスの”魔法”で秋葉原を1番盛り上げる!
ゲームの世界から集められたドット絵の魔法少女達が秋葉原に登場!

秋葉原発の魔法少女アイドルグループ、
私たちが「ぴぴぴくせる」です!
Akihabara, once the mecca of idols, was a place full of smiles, excitement, and tremendous enthusiasm. However, five years have passed since 2023, and Akihabara is no longer the center of idols and has lost its moe.

But we haven't given up yet... "Once again, that hot Akihabara".

With the "magic" of song and dance, we will make Akihabara the most exciting place in Japan!
Dot-picture magical girls from the world of video games will appear in Akihabara!

We are a magical girl idol group from Akihabara,
We are "Pipipikusu"!








今回のお宝動画は下のリンクから飛んでください。お早めのご視聴を!