418「メリーミューズ」 ♪───O(≧∇≦)O────♪ 横に開脚はそりゃ見えるよね〜笑 Merry Muse" ♪──O (≧∇≦)O────♪ You can see her legs spread to the side, can't you?

ファンのみんなに笑顔を届ける楽しいアイドル「メリーミューズ」まさしく、ステージで元気に踊るメンバーに思わず見惚れてしまいました。個性的な衣装での開脚は最高でした!
Merry Muse," a fun idol group that brings smiles to the faces of their fans, is exactly what I was looking forward to seeing as the members danced energetically on stage. I loved the way they opened their legs in their unique costumes!


「メリーミューズ」の関連動画はここから見れますよ。


 各メンバーのプロフィールやSNSなど

水乃なり
Twitter @nari_chan___


青柳しずく
Twitter @_ss_shizuku
instagram _ss_shizuku
もこもこぱーぷる担当 💜🌧あおやぎ しず


李夏ちあ
Twitter @cheerful_muse
instagram cheerful_muse
メリーミューズの やむやむれっど担当❤️‍🩹💨
ディズニーとドゲンジャーズが好きなポエマー・オタク


佐倉ひなた
Twitter @hinata_nanoda
Tik Tok nanoda_1214



 今回のお宝動画は下のリンクから飛んでみてください。お早めのご視聴を!