156「にゅ~わ」 ♪───O(≧∇≦)O────♪ 大きめのTシャツの下には真っ白な水着がありました。Nyu~wa" ♪──O (≧∇≦)O────♪ Under the large T-shirt was a pure white bathing suit.

「にゅ~わ」制服を衣装に2人組の可愛いアイドルでしたが、2022年8月20日で解散してしまいましたね。5年だったかな?長い間活動してきたんですね〜お疲れ様でした。それでも最後に素敵な水着と食い込みを見せてくれました。
"Nyu~wa" They were a cute idol group of two with uniforms as costumes, but they broke up on August 20, 2022...was it five years? You have been active for a long time - thank you for your hard work. Still, they showed us some nice swimsuits and bites at the end.


当時のメンバーのプロフィール

本間のゆり
Twitter @new_i_noyuri

ももちゃんのはもうありませんでした。


今回の紹介動画はこちらから。