444「Qun☆RiniU」 今回はダブルで♪───O(≧∇≦)O────♪ 本当に笑顔が眩しすぎてもう直視できないよー!Qun☆Riniu" This time, I'm going to do a double ♪ ────O (≧∇≦)O──── ♪ I really can't look directly at your smile anymore because it's so dazzling!

5人の笑顔が眩しくて直視できませんでした笑 
今回は、前回同様注目は「井上梨花」ちゃんと共に「中条花菜」ちゃんにも注目ですよ!前回同様この動画も永久保存版になっちゃうかもしれませんね〜前回の紹介動画と一緒にチェックしてみてくださいね。
The smiles on the faces of the five were so dazzling that I could not look directly at them. 
This time, just like last time, the focus of attention will be on Hanana Nakajo along with Rika Inoue! Like last time, this video may become a permanent archive - please check it out together with the previous introductory video.





プロフィール

中条花菜

ニックネーム:かなやん
6月4日生まれ
カラー:白色
Twitter @kanako_qun4

井上梨花

ニックネーム:りっか
4月18日生まれ
カラー:赤色
Twitter @rika_qun9

桜庭めぐ

ニックネーム:めぐたん
8月25日生まれ
カラー:ピンク色
Twitter @megu_qun9

誠道心明

ニックネーム:こあ
5月14日生まれ
カラー:水色
Twitter @koa_qun11

葵ひなた

ニックネーム:ひな
6月30日生まれ
カラー:黄色
Twitter @hinata_qunr01



今回の動画もチェックしてみてね。