21「かぜ組」 西日本短期大学 メディア・プロモーション学科 ♪───O(≧∇≦)O────♪ 黒のストッキングには弱いんですよね〜笑 Kaze Gumi" Department of Media and Promotion, College of Western Japan ♪──O (≧∇≦)O────♪ I have a weakness for black stockings...lol

もうすぐ秋が終わり冬に突入しますが、気温が下がって寒くなると黒のストッキングやタイツを多く目にする様になりますよね。黒のストッキングには弱いんですよね〜笑 誰か分かります?この気持ち、思わずチェックしてしまいました笑
Autumn will soon be over and we will enter winter, and as the temperature drops and it gets colder, we will see more and more black stockings and tights, won't we? I have a weakness for black stockings...lol, anyone know what I mean? I couldn't help but check out this feeling.



以前にも動画を紹介していますのでチェックしてみてくださいね。


今回のグッときた動画はこちらからです。