39「タン・サ・サ」 ♪───O(≧∇≦)O────♪ 何と!突然の活動終了のお知らせ悲しすぎる〜 Tan-sa-sa" ♪ ───O(≧∇≦)O────♪ What a surprise! It's too sad to announce the sudden end of our activities...

今年の7月7日で活動終了していたんですね〜知らなかった。突然だったし、活動終了の理由の説明もないのでちょっとモヤモヤが残りますね。

HPから活動終了にあたってのメンバー、SARA、AIRUちゃんのメッセージも載せておきますね。
I didn't know that the activity ended on July 7 of this year - I didn't know that. It was sudden and there was no explanation as to why the activity was terminated, so I am left a bit bewildered.

I've included messages from the members, SARA and AIRU, about the end of their activities from their website.



AIRU

AIRUです。 この度は突然のご報告となり申し訳ございません。

私は、約3年間タンササで活動させていただきました。
この3年間は、たくさん成長できた3年間だったなと思います。
タンササのファンの方々は本当に優しい方ばかりで、声が出なかったりパフォーマンスを失敗してしまったときでも、優しくずっと私たちを応援し続けてくださって本当に嬉しかったです。
そしてSARA、オーディションで初めて会ってそこからずっと一緒にAIRUと活動してくれてありがとう。 3年間喧嘩0で仲良しでいれた、本当に運命の人っているんだなって感じたよ。
本当にありがとう。

ファンの皆様、事務所スタッフの皆様、そしてSARA、本当にありがとうございました。
タンササは活動終了することになってしまいましたが、「夢」を諦めるつもりはありません!
夢を叶えて、絶対また皆さんの前に出てきます!
それまで待っていてください!
本当に本当にありがとうございました。
AIRU. I apologize for this sudden notice.

I have been active in Tansasa for about 3 years.
I think these three years have been three years in which I have grown a lot.
The fans of TANSASA are very kind people, and even when I lost my voice or failed in my performance, they kindly kept supporting us and I was very happy.
And SARA, thank you for working with AIRU since we first met at the audition. We have been friends for 3 years with zero fights, and I really felt that there is a person who is destined to be with us.
Thank you so much.

Thank you so much to all the fans, the office staff, and SARA.
Although Tansasa will be ending its activities, I have no intention of giving up on my "dream!
I will make my dream come true and definitely come out in front of you all again!
Until then, please wait for me!
Thank you very, very much.




SARA

この度は、突然のご報告となり申し訳ございません。

約3年間、タン・サ・サSARAとして沢山の経験をさせて頂きました。
応援して下さったファンの皆様、事務所スタッフの皆様には感謝の気持ちでいっぱいです。

長いようで短かった3年間、本当にたくさんの事がありました。
私が初めて会ったメンバーはAIRUでした。
大切なメンバーであり、1番の親友で、優しいお姉ちゃんのAIRU。
3年間一緒に活動出来て本当に楽しかったよ。ありがとう。

ファンの皆様、事務所スタッフの皆様、改めまして本当にありがとうございました。
タンササは活動終了になりましたが、私は夢を追い続けます!
また皆さんの前に戻ってくる日を待っててください!
本当に今までありがとうございました。

SARA
I am sorry to inform you of this sudden announcement.

I have experienced a lot as Tan sa sa SARA for about 3 years.
I would like to express my gratitude to all the fans and office staff who have supported us.

It has been a long but short 3 years, and so much has happened.
The first member I met was AIRU.
AIRU is an important member, my best friend, and a kind big sister.
I really enjoyed working with her for 3 years. Thank you.

To all the fans and office staff, once again, thank you so much.
Tansasa's activity has come to an end, but I will continue to pursue my dream!
Please wait for the day when I come back to you all again!
Thank you very much for all your support.

SARA




2019年の動画になりますが、まだあどけないSARAちゃんをみてください!可愛いですよ〜