1719「少女第九楽章 ガールズアンセム」 ♪───O(≧∇≦)O────♪ 最後の最後にハイキックで縞々を見せてくれましたよ!Girl's Ninth Musical Chapter Girl's Anthem" ♪──O (≧∇≦)O────♪ They showed us their stripes with a high kick at the very end!

「少女第九楽章 ガールズアンセム」

コンセプトは、「世界を歌で救うべく現れた少女達」だそうです。本来は4人で活動しているのか「 滝口菜月星 」ちゃんが活動休止中だそうです。

黒い衣装で歌っている姿は、一見「 BABY METAL 」や「CoCoデコル 」を思い出させますが、また違った感じで期待しています。メンバーそれぞれ可愛らしいのですが、私の推しは「 宮澤 美琴 」ちゃんでしょうか。今回は彼女に注目して見てください。最後の曲だったかな?最高に輝いていました。笑

Shoujo Dai-ninth Rakusho Girls Anthem."

The concept is "Girls who appeared to save the world with their songs. Originally, there were four members in the group, but "Natsuki Takiguchi" is currently on hiatus.

At first glance, their black costumes and singing reminded me of "Baby Metal" or "CoCo Decor," but I am expecting something different. Each member is cute, but my guess is Mikoto Miyazawa. Please pay attention to her this time. I think it was the last song. She was shining the best. LOL!



今回のお宝動画はこちらからご覧ください。